Ill shoot pics every day and update this blog a couple of times a week.

Hjemmekontor

Det nye hjemmekontoret mitt er nesten ferdig. Jeg mangler fortsatt en lampe i taket. Må finne noe jeg liker først. Dette er opprinnelig et vaskerom. Jeg fant et kvadratisk vindu som ble gitt bort på finn.no, som jeg satte inn i veggen. Der jeg står og tar bildet var det enda en vegg som jeg tok ned. Nå ser jeg gjennom stuen og ut gjennom stuevinduene. Kontoret gjør også slik at stuen ser enda større ut. Kontoret er ikke stort, men jeg fikk inn alt jeg trengte.

Home office

Leave a Reply

